torsdag 20 mars 2014

Ny sköld och lite broderi

Länge sen jag haft tid att uppdatera något, men för den sakens skull har jag inte varit helt overksam.

Skölden i förra inlägget är nu klar, ganska lik min gamla rundsköld men i Faravidin Sudets färger. Sen har jag sytt fast brickbandet jag höll på med i samma inlägg på en av mina tunikor och när jag ändå var i farten broderade jag dit två drakar också.



Angående The Historical Sew Forthnightly blev det faktiskt inget rosa sytt i februrari. Inget i mina dräkter går i rosa, och det kändes helt enkelt väldigt onödigt att göra något "bara för att". Bättre än så är jag på att hushålla med jordens resurser. :) Nästa utmaning dock, Under it All, är precis vad jag behöver. Undersärk på kommande här så småningom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar