fredag 18 juli 2014

Skadat knä och småpyssel

I helgen som gick hade Faravidin Sudet två uppvisningar på en lokal marknad. Fantastiskt väder och mycket publik, tyvärr råkade jag klanta mig och lyckades på något sätt slå mig själv ordentligt i knät. Var och visade upp det igår då det inte började bli bra, så jag har tydligen ett lätt uttänjt ledband och ev. en skadad menisk. Blev beordrar två veckors vila från allt vad träning heter och sen ska jag på ultaljud så får jag veta mera. Hoppar vila hjälper så jag är i skick till nästa show om två veckor!


Fler foton på Faravidin Sudets fb:sida:


Stillasittande betyder tid för hantverk så nu har jag börjat med en tunika till H som ska med på en marknad lite senare i sommar. Den blir också mitt bidrag till Historical sew fortnightly. Den är inte klar ännu, men jag kan visa lite sneak peak på broderierna den får ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar